Про електронні сервіси вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України
Вебпортал Пенсійного фонду України надасть Вам можливість:
- записатися на прийом до фахівців Фонду, не виходячи з дому;
- сформувати запити на попередню підготовку документів;
- отримати інформацію про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені внески;
- переглянути дані власної пенсійної справи без відвідування Пенсійного фонду в будь-який зручний час;
- отримати інформацію про стан розрахунків платників із Пенсійним фондом України (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) тощо;
- подати скан-копії трудової книжки;
- розрахувати прогнозний розмір пенсії;
- подати заяву на призначення пенсії;
- переглянути інформацію щодо тимчасової втрати працездатності
Реєструйтеся та авторизуйтеся на вебпорталі за допомогою:
кваліфікованого електронного підпису (КЕП), отримавши його в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК);
логіну (після подання відповідної заяви до сервісного центру ПФУ);
електронного пенсійного посвідчення;
інтегрованої системи електронної ідентифікації GovID (за допомогою мобільного оператора MobileID чи BankID).
СЕРВІСИ ВЕБПОРТАЛУ
електронних послуг Пенсійного фонду України:
Запис на прийом – змога записатися на прийом до сервісного центру, визначити тему, дату та зручний час.
Електронне звернення – можливість звернутися до Пенсійного фонду України та його територіальних органів із заявою, пропозицією, скаргою, заповнивши електронну форму.
Надання електронних документів із підтвердженням QR-кодом – можливість дистанційно отримувати електронні документи (форма ОК-5, довідка про розмір пенсії, інформація про страховий стаж). Електронний документ з QR-кодом від Пенсійного фонду України є аналогом офіційного паперового документа!
«Пенсійний калькулятор» – автоматичний розрахунок прогнозного розміру пенсії. Під час обчислення використовуються дані з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Електронна трудова книжка – сервіс, який дозволяє подавати скановані копії паперових трудових книжок, інших документів, які підтверджують трудову діяльність працівника.
Впровадження електронної трудової книжки є передумовою для подальшої реалізації автоматичного призначення пенсії (без додаткового звернення) за фактом настання пенсійного віку.
Скановані копії трудової книжки може подати як застрахована особа самостійно через «Особистий кабінет» так і роботодавець через «Кабінет страхувальника».
Автоматичне призначення пенсії – можливість призначення пенсії без особистого звернення до сервісного центру при досягненні пенсійного віку (за умови подання сканованих копій передбачених законодавством документів).
Електронний реєстр лікарняних листків – роботодавці можуть отримувати інформацію про тимчасову втрату працездатності робітника, застраховані особи ― відстежувати процес оформлення листків тимчасової непрацездатності.
Мобільний додаток «Пенсійний фонд» ― доступ до електронних сервісів Фонду в зручному форматі з мобільних пристроїв: смартфонів та планшетів.
«Кабінет страхувальника» ― роботодавець може отримати інформацію про правильність подання звітності, сплату єдиного соціального внеску, заборгованість підприємства з цього виду платежу, отримати електронні довідки про трудовий та страховий стаж працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності тощо.
Смс-інформування – повідомлення від Пенсійного фонду України про призначення, перерахунок пенсії, припинення або поновлення виплати, про страховий стаж та сплату страхових внесків роботодавцем.
Для отримання повідомлення необхідно надати згоду: особисто звернутися до сервісного центру Пенсійного Фонду України або через вебпортал електронних послуг.
Деякі сервіси вебпорталу доступні лише за умови входу до особистого кабінету з кваліфікованим електронним підписом (КЕП).