Нова пошта надає послуги без бар'єрів

Дата: 06.09.2024 12:05
Кількість переглядів: 89

Фото без описуКомпанія “Нова пошта” відкрила в Києві поштове відділення «без барʼєрів» - обладнане для повного інклюзивного обслуговування маломобільних груп населення.

Про це повідомляє кореспондент Укрінформу з презентації відділення в Києві.

“Нове відділення - це не пілотний проєкт, а новий стандарт, який масштабуватиметься в мережі “Нової пошти”. Кожне наступне відділення буде відкриватися саме за таким форматом, а ті, які вже працюють, будемо підтягувати до нього”, - заявив співвласник компанії В’ячеслав Климов.

За його словами, до розробки концепції відділення на вулиці Дорогожицькій, 4 долучились експерти ГО «Безбар’єрність», а також клієнти компанії з різними типами фізичних порушень.

Фото без опису 

Під час презентації менеджерка соціальних проєктів “Нової пошти” Ілона Оксень продемонструвала присутнім, що відділення оснащене всіма необхідними елементами доступності: тактильною плиткою по всій площі, мнемосхемою, широкою вхідною групою без порогу, звуковим маяком на дверях, цифровим помічником, індукційною петлею, адаптованими меблями тощо.

Є зона кав’ярні та доступна вбиральня, сповивальний столик та простір для дітлахів. Компанія також подбала про тварин – у відділенні є необхідні для них атрибути.

У межах презентації організатори провели панельну дискусію «Відкриті двері: діалог з клієнтами про важливість безбар'єрності в послугах». У ній взяли участь співвласник “Нової пошти” Володимир Поперешнюк і представники маломобільних груп населення.

«Ми будемо продовжувати робити безбар’єрність частиною свого продукту й впроваджувати стандарти доступності для нових відділень. Наша мета - стати прикладом безбарʼєрних рішень, аби вся Україна стала безбар’єрною», – сказав співвласник Нової пошти Володимир Поперешнюк.

Джерело: https://www.ukrinform.ua/rubric-society/3898212-nova-posta-vidkrila-povnistu-bezbarerne-viddilenna.html


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень