Інформація про розгляд звернень громадян за 2022 рік

Робота із зверненнями громадян у  виконавчому комітеті Ватутінської міської ради за звітний період проводилась у відповідності з Конституцією України, Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", розпорядженням голови Черкаської обласної державної адміністрації від 28.02.2017 №101 "Про внесення змін до розпорядження голови Черкаської обласної державної адміністрації від 05.03.2008 №55" та іншими нормативними документами.

За 2022 рік до виконавчого комітету міської ради надійшло 357 звернень громадян, що на  65 більше ( або 22%) ніж за 2021 рік (292 звернення). Із загальної кількості звернень: письмових  – 352,  на особистому прийомі – 5, з  ОКЦ - 104  звернення (2021 року – 130), що на 26  менше ніж в минулому році.

Мешканці громади мають можливість звертатись через електронне звернення та  через поштові відправлення, скриньку для звернень (розміщену при вході у приміщення міської ради). Усі звернення розглядаються та надаються   обґрунтовані відповіді відповідно до чинного законодавства та  у визначений законом термін.

За відповідний період від органів влади вищого рівня надійшло 10 звернень, що на 14 звернень менше ніж за 2021 рік (24 звернень).

Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян на урядову "гарячу лінію" та обласний контактний центр, відносяться до соціального захисту населення та житлово-комунального господарства, надання гуманітарної допомоги внутрішньо переміщеним особам.

Крім того, надійшло від мешканців громади пропозицій та клопотань 354 (це стосується питань містобудування, архітектури,  земельних відносин, зрізки дерев та інше).

Виконавчим комітетом Ватутінської міської ради вживаються заходи щодо покращення ґрунтовного розгляду питань, які порушують громадяни, та усунення причин, що породжують звернення.

За 2022 рік  виконавчим комітетом розглянуто 25 колективних звернень, в яких  порушувались питання благоустрою прибудинкової території, зрізки дерев, роботи навчальних закладів, вивезення сміття. Всі звернення розглянуті в межах повноважень та у визначені терміни. Загальним відділом виконавчого комітету міської ради щомісячно проводиться аналіз звернень громадян. У зверненнях громадян, розглянутих за 2022 рік  порушено 491 питання.  Аналіз їх  тематики, свідчить, що найчастіше громадяни  зверталися з питань: житлового та  комунального господарства, соціального захисту, зокрема надання матеріальної допомоги, призначення субсидії, міжсусідських відносин, перейменування вулиць міста та самого міста, надання гуманітарної допомоги. 

На виконання  Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Комісія розглядає звернення з виїздом за місцем проживання заявника і в його присутності. За 2022 рік  було  13  виїздів та складено 13 протоколів.

Питання, порушені у зверненнях громадян розглядаються на засіданнях  виконавчого комітету, апаратних нарадах, що проводяться міським головою.

Загальний відділ виконавчого комітету міської ради консультує та надає практичну допомогу структурним підрозділам міської ради з питань організації роботи зі зверненнями громадян, а також надає консультації громадянам щодо порядку подачі звернень.

Керівництво створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та Закону України "Про звернення громадян".

У структурних підрозділах міської ради та її виконавчого комітету і надалі буде здійснюватися робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, об’єктивної, неупередженої та вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, а також посилення персональної відповідальності керівників виконавчих органів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях жителів громади, особливо найменш соціально-захищених категорій громадян.

Начальник загального відділу   Наталія БАЛАБАН

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень