Чи бути наступному опалювальному сезону – залежить від кожного споживача
Всі ми пам’ятаємо зиму 2022/2023 року, з відключенням світла і тепла…, але ми перезимували, і ми витримали!
Працівники Ватутінського комунального підприємства теплових мереж робили і роблять все, що в їх силах, що знаходиться в межах їх повноважень та відповідальності. А от після закінчення опалювального періоду підприємство досі не в змозі розрахуватися за використані енергоносії: за спожитий природний газ 3,7 млн.грн (Нафтогаз Трейдер заблокував рахунки), за спожиту електроенергію 790 тис.грн (з Черкасиенергозбут вже відбувся суд по стягненню заборгованості). Також підприємство не сплатило податків і зборів до бюджету всіх рівнів в сумі 700 тис. грн, заборгувало перед Черкасигаз за розподіл природного газу 592 тис. грн, накопичується заборгованість по заробітній платі працівникам підприємства, немає коштів на закупівлю матеріалів для виконання ремонтних робіт по котельні та теплових мережах, на оплату необхідних послуг сторонніх організацій по підготовці до опалювального періоду.
І в цей скрутний для підприємства і для країни час підприємство продовжує підготовку до наступного опалювального періоду 2023/2024 років. Але який він буде, і чи буде взагалі?
Підприємство теплових мереж неодноразово зверталося до споживачів з проханням про сплату за отримані послуги. На даний час від вчасної оплати заборгованості за теплову енергію залежить функціонування підприємства. Своєчасна та у повному обсязі оплата за послуги з постачання теплової енергії дасть змогу підприємству підготуватися до безаварійного та стабільного проходження опалювального сезону. Та це вже питання до мешканців нашого міста, споживачів теплової енергії, чесність і гідність яких виражена в повній оплаті своїх зобов’язань.
Адміністрація підприємства звертається до всіх споживачів теплової енергії – будь ласка оплатіть спожиті послуги та борги минулих періодів, щоб не доводити справу до суду.
У випадку неможливості повної оплати пропонуємо укласти договір реструктуризації для поступового погашення боргу рівними частинами. Для цього необхідно звернутися до абонентського відділу підприємства з копіями паспорта, ідентифікаційного коду, правовстановлюючих документів на квартиру (свідоцтво на право власності або договір оренди), технічного паспорту на квартиру та довідкою про склад сім’ї.
В свою чергу підприємством посилено ведеться претензійно-позовна робота з боржниками. Так, з початку 2023 року до суду подано 28 заяв на видачу судових наказів про стягнення заборгованості по оплаті послуг з теплопостачання на загальну суму 638,3 тис. грн, в тому числі у червні – 15 заяв на суму 304,6 тис. грн. В ДВС знаходяться 52 виконавчі провадження на загальну суму 866,1 тис. грн. За 6 місяців 2023 року ДВС стягнуто 58,1 тис. грн, в тому числі у червні – 35,3 тис. грн.
Принагідно підприємство висловлює щиру вдячність тим споживачам, котрі у такий непростий для всіх час сумлінно сплачували та продовжують сплачувати за спожиті послуги з постачання теплової енергії.
Ще раз наголошуємо, що відповідальність за вчасний початок опалювального сезону 2023/2024 та якісне постачання теплової енергії по ваших домівках залежить від кожного з нас!
Будьмо взаємно ввічливими! Шануймося! Все заради добробуту! Разом до Перемоги! Слава Україні!
Адміністрація Ватутінського КПТМ