Нова пошта надає послуги без бар'єрів
Про це повідомляє кореспондент Укрінформу з презентації відділення в Києві.
“Нове відділення - це не пілотний проєкт, а новий стандарт, який масштабуватиметься в мережі “Нової пошти”. Кожне наступне відділення буде відкриватися саме за таким форматом, а ті, які вже працюють, будемо підтягувати до нього”, - заявив співвласник компанії В’ячеслав Климов.
За його словами, до розробки концепції відділення на вулиці Дорогожицькій, 4 долучились експерти ГО «Безбар’єрність», а також клієнти компанії з різними типами фізичних порушень.
Під час презентації менеджерка соціальних проєктів “Нової пошти” Ілона Оксень продемонструвала присутнім, що відділення оснащене всіма необхідними елементами доступності: тактильною плиткою по всій площі, мнемосхемою, широкою вхідною групою без порогу, звуковим маяком на дверях, цифровим помічником, індукційною петлею, адаптованими меблями тощо.
Є зона кав’ярні та доступна вбиральня, сповивальний столик та простір для дітлахів. Компанія також подбала про тварин – у відділенні є необхідні для них атрибути.
У межах презентації організатори провели панельну дискусію «Відкриті двері: діалог з клієнтами про важливість безбар'єрності в послугах». У ній взяли участь співвласник “Нової пошти” Володимир Поперешнюк і представники маломобільних груп населення.
«Ми будемо продовжувати робити безбар’єрність частиною свого продукту й впроваджувати стандарти доступності для нових відділень. Наша мета - стати прикладом безбарʼєрних рішень, аби вся Україна стала безбар’єрною», – сказав співвласник Нової пошти Володимир Поперешнюк.