Безбар’єрна комунікація: ПриватБанк запустив сервіс відеоконсультацій жестовою мовою

Дата: 16.10.2024 12:05
Кількість переглядів: 66

Фото без опису

Учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів» ПриватБанк запустив сервіс, що дозволяє клієнтам, які спілкуються жестовою мовою, отримувати консультації безпосередньо від фахівців банку – без залучення перекладача.

Упродовж 3 місяців працівники ПриватБанку вивчали українську жестову мову і тепер надають відеоконсультації через застосунок Приват24. Тільки за два тестових дні новою послугою скористалися 18 клієнтів. Зробити це просто: необхідно зайти в мобільний додаток, вгорі праворуч на екрані натиснути на значок навушників і у розділі «Комунікації» обрати пункт «Консультація жестовою мовою».

В Україні, згідно з даними ВООЗ, порушення слуху різного ступеня є у 2,1 мільйонів громадян. З них приблизно для 230 тисяч основним або одним з основних способів комунікації є жестова мова.

Працівники ПриватБанку вивчали і продовжують вдосконалювати знання української жестової мови за підтримки тренерів Всеукраїнської асоціації перекладачів жестової мови та людей з інвалідністю.

«Під час навчання враховуються усі нюанси спілкування, наприклад, такий як відеодзвінок з мобільного, де клієнт, більш за все, використовуватиме лише одну руку для демонстрації жестів. Навіть за такої ускладненої ситуації працівники банку готові зрозуміти співрозмовника», – розповіла Наталія Кравцова, голова Всеукраїнської асоціації перекладачів жестової мови та людей з інвалідністю.

«У 2023 році ПриватБанк прийняв власну Стратегію безбар’єрності і впевнено рухається у її реалізації. Сервіс відеозв’язку жестовою мовою – один із кроків на цьому шляху. Він став можливим завдяки наполегливій роботі наших команд, розбудові внутрішньої експертизи з безбар’єрності, наскрізного розуміння важливості створення рішень задля подолання бар’єрів. Ми ставимо клієнта і його потреби у центр всього, що ми робимо, тож це рішення – відповідь на один із складних, але надзвичайно актуальних суспільних запитів», – зазначила Олеся Жулинська, керівниця комунікацій та зв’язків із громадськістю ПриватБанку. 

ПриватБанк є учасником спільноти «Бізнес без бар’єрів» – ком’юніті компаній, що об’єдналися навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.

Бізнес без бар'єрів


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень