«Бізнес без бар’єрів». Тепер у кожному відділенні ПриватБанку можна отримати відеоконсультацію жестовою мовою

Дата: 23.04.2025 14:04
Кількість переглядів: 27

«Бізнес без бар’єрів». Тепер у кожному відділенні ПриватБанку можна отримати відеоконсультацію жестовою мовою

ПриватБанк – учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів» – зробив наступний важливий крок у реалізації власної Стратегії безбар’єрності: відтепер клієнти можуть отримати консультацію жестовою мовою у будь-якому відділенні ПриватБанку.

Це унікальне, безпечне і доступне рішення є вагомою частиною роботи у розбудові безбар’єрного шляху клієнта з порушенням слуху.  

«ПриватБанк продовжує розвивати культуру клієнтоцентричності і бути найкращим банком для усіх клієнтів без винятку. З першого дня клієнти почали користуватись новим сервісом, який значно підвищив швидкість вирішення їхніх запитів. Удосконалюючи існуючі сервіси та запроваджуючи інноваційні рішення, ПриватБанк показує приклад та задає тон на позитивні зміни у фінансовому секторі України. Адже кожна людина має право на гідне обслуговування та рівний доступ до фінансових продуктів та послуг», – зазначила Олеся Жулинська, керівниця Напрямку зі зв’язків з громадськістю та комунікацій.

Для втілення такого масштабного проєкту працівники відділень ПриватБанку пройшли базовий курс з вивчення української жестової мови. Тепер у кожному відділенні ПриватБанку спеціалісти з обслуговування зустрінуть клієнта та організують відеозв’язок з оператором контакт центру, який володіє жестовою мовою. Таким чином, клієнти, які досі не мали можливості отримати консультацію через мобільний застосунок Приват24, можуть відвідати будь-яке зручне для них відділення ПриватБанку і отримати належну та конфіденційну консультацію там, не залучаючи помічника або перекладача.

Нагадаємо, що у 2024 році ПриватБанк запустив перший в Україні сервіс відеоконсультації українською жестовою мовою у банківському застосунку Приват24 та Приват24 для бізнесу, який був розроблений з нуля та реалізований фахівцями банку. 

Місією ПриватБанку на шляху до безбар’єрності є створення простору необмежених можливостей для працівників у роботі, освіті та соціальному житті, а для клієнтів – гарантій рівних можливостей доступу до фінансових продуктів та послуг без будь-якої форми дискримінації та з урахуванням інтересів кожної людини.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень